mapa serwisu
zaloguj się - załóż konto
 Jesteś w >> Instytut > Pracownicy > Moroń > Atrakcyjność interpersonalna 

  Kontakt i dojazd Władze i struktura Pracownicy Dla Pracowników Fotoreportaże Spacer po Wydziale Tła do prezentacji Logotypy Historia Instytutu Zakład Psychologii Rozwoju Człowieka i Badań nad Rodziną  

mgr Marcin Moroń

Zakład Psychologii Społecznej i Środowiskowej

asystent


E-mail: --
Pokój: 240
Terminy dyżurów:
W sesji poprawkowej dyżury odbywają się we:
wtorki, 10.00 - 13.00
środy, 9.00 - 11.00.

Po uprzednim kontakcie mailowym możliwe jest uzgodnienie innego terminu spotkań/konsultacji. W razie trudności związanych z funkcjonowaniem poczty uniwersyteckiej (us.edu.pl), proszę o korzystanie z adresu: moron.marcin@gmail.com.
Moroń_2105-003.jpg



Inne materialy


Stosowana psychologia społeczna Komunikacja interpersonalna Atrakcyjność interpersonalna Psychologia społeczna Laboratorium Umiejętności Społecznych Trening interpersonalny (Doradztwo filozoficzne i coaching) Analiza transakcyjna (Doradztwo filozoficzne i coaching) Psychologia społeczna (Komunikacja perswazyjna i kryzysowa) Psychologia pozytywna

Atrakcyjność interpersonalna

Szanowni Państwo,

Poniżej znajdziecie Państwo program zajęć przedmiotu fakultatywnego F6 Atrakcyjność interpersonalna dla obu trybów studiów. Treści zajęć odnajdziecie Państwo w prezentacji, która można pobrać po kliknięciu TUTAJ.

Zapraszam do korzystania,
Marcin Moroń

P.S. Hasłem do pliku z wynikami z kolokwium jest nazwisko Autora jednej z koncepcji tłumaczących dobór płciowy...

21.12.2016

Atrakcyjność interpersonalna_program zajeć_2016_2017_stacjonarne.pdf

Atrakcyjność interpersonalna_program zajeć_2016_2017_niestacjonarne.pdf

Atrakcyjność interpersonalna_zagadnienia_stacjonarne.pdf

Atrakcyjność interpersonalna_wyniki kolokwium.pdf

F1_wyniki kolokwium_psychologia niestacjonarna.pdf



Instytut Psychologii UŚ ul. M. Grażyńskiego 53 40-126 Katowice tel. (32) 3599 739 e-mail ips@us.edu.pl

Administracja serwisem: mgr Michał Brol, mgr Olga Tadla


Instytut Psychologii